Servisne usluge koje su Vam dostupne:
Servis DSG menjača
Dezinfekcija kabine tretmanom ozoniranja
Čišćenje DPF i PPF filtera TUNAP proizvodima
Saznaj višeČišćenje isparivača klima uređaja Aircowell TUNAP proizvodima
Saznaj višeZamena akumulatora na vozilima sa start-stop sistemom
Pročitaj više- Servis klima uređaja
- Redovan servis - mali i veliki servis
- Zamena seta kvačila
- Servis kočnica
- Zamena izduvnog sistema
- Dijagnostika
- Servis sistema upravljanja
- Servis trapa i vešanja
Ovlašćeni servis brenova akumulatora: Optimus, Hagen, Varta, Topla, Vesna, TAB, Taxxon, ProAtomic, i HeadLine.
Servisiranje akumulatora svih proizvođača u vangarantnom roku - pregled i dopuna
VOZZi pomoć na putu u ponudi Nineks servisa
Poznata aplikacija VOZZi za brzu pomoć na putu nudi uslugu asistencije vozačima na teritoriji Srbije i Evrope šta god da ih zadesi na putovanju.
Kada zatražite asistenciju, aplikacija na mobilnom telefonu
pronalazi najbližeg od 159 servisnih partnera koji može da Vam pomogne.
Kartica za pomoć na putu se aktivira u samoj aplikaciji, a zahtev za
asistenciju možete zatražiti i telefonski i putem mobilne aplikacije.
Kartice za pomoć na putu VOZZi koje Vam obezbeđuje Nineks servis su:
- Paket VOZZi Srbija: 1 x šlepanje do 150 km realne kilometraže, 1 x
izlazak servisera do 40 km (zamena prenumatika, dosipanje goriva, zamena
akumulatora), 1 x obezbeđen parking 48h i 1 x informacije o putnim
pravcima. Trajanje usluge je 12 meseci od aktivacije. Usluga postaje
dostupna 72h nakon aktivacije.
Cena 1.490 din. - Paket VOZZi Evropa: pokrivene zemlje - Bosna i Hercegovina, Bugarska,
Crna Gora, Hrvatska, Mađarska, Rumunija, Severna Makedonija, Slovenija,
Grčka, Albanija. 1 x povratak vozila i svih putnika iz inostranstva, 1 x
manja popravka na putu do 1h radnog sata i/ili šlepanja do servisa, 1 x
pokriven rad servisa do 50 EUR, slanje delova do 50 EUR, 1 x hotelski
smeštaj do 48h/50 EUR po osobi za vreme popravke vozila, 1 x nastavak
putovanja autobusom ili vozom za sve putnike do 50 EUR. Ovaj paket može
da se koristi i u Srbiji, i to: 1 x šlepanje do 200 km realne
kilometraže sa prevozom svih putnika, 1 x izlazak servisera neograničena
kilometraža i 1 x parking 48h, 1 x informacije o putnim pravcima.
Ukoliko iskoristite nešto od usluga u Srbiji, asistencija u inostranstvu
i dalje važi. Trajanje usluge je 12 meseci od aktivacije. Usluga postaje
dostupna 72h nakon aktivacije.
Cena 2.990 din. - Paket VOZZi lokal: ova poklon kartica pokriva 1 x šlepanje do 40 km
realne kilometraže, 1 x izalazak servisera do 40 km (zamena prenumatika,
dosipanje goriva, zamena akumulatora) i 1 x obezbeđen parking 48h.
Trajanje usluge je 12 meseci od aktivacije. Usluga postaje dostupna 24h
nakon aktivacije.
Nineks servis svojim korisnicima poklanja ovaj paket uz zamenu seta zupčenja, zamenu seta kvačila ili bilo koju uslugu čija je vrednost veća od 30.000 din.
Šta je start-stop sistem i kako zameniti akumulator
Šta je START-STOP tehnologija?
Osnovni sistemi sa START-STOP tehnologijom na vozilima funkcionišu tako što isključuju motor vozila dok je vozilo u mirovanju. Kada se pristisnu pedala kočnice ili gasa, motor se ponovo pokreće omogućavajući Vam da nastavite vožnju. Unapređeni sistemi START-STOP tehnologije koriste kinetičku energiju koja se oslobađa dok vozilo koči da je pretvore u električnu energiju i dopune akumulator (regenerativno kočenje). Ovi sistemi isključuju motor radi manje potrošnje i emitovanja štetnih gasova čak i u momentima dok se vozilo kreće (kretanje nizbrdo bez angažovanja snage motora).
Zbog čega START-STOP tehnologija?
Ovi sistemi na vozilima razvijeni su da bi se unapredila efikasnost potrošnje goriva i smanjila emisija ugljen-dioksida (CO2). START-STOP sistemi u vozilima uspeli su da smanje emisiju ugljen-dioksida i potrošnju goriva čak 5-10%. Broj vozila sa ugrađenim START-STOP sistemima ubrzano raste iz meseca u mesec. Vozila sa ugrađenim START-STOP sistemom nazivaju se još i mikro hibridi.
Akumulatori u START-STOP sistemima
- Postavlja pred akumulator ekstremne zahteve.
- U određenim uslovima (gradska vožnja) vozilo može da stane i krene na svaki kilometar.
- Kratko vreme između dva startovanja nije dovoljno da se akumulator u potpunosti napuni
- Zahteva od akumulatora da radi u stanju delimične napunjenosti.
- Zahteva od akumulatora da se brzo napuni između dva gašenja motora i da isporuči dovoljnu snagu za snabdevanje potrošača kada je motor ugašen (svetla, ventilacija, multimedia).
- Zahteva od akumulatora da trenutno isporuči dovoljno struje za startovanje motora u deliću sekunde.
- Stavlja akumulator pod manje opterećenje.
- Vozilo se ne pali toliko često, obično dva do tri puta na dan.
- Tokom putovanja alternator dopunjuje struju u akumulator koja je iskorišćena za startovanje.
- Zahteva od akumulatora da radi u stanju skoro potpune napunjenosti.
- Ne puni akumulator toliko često i dopunjuje ga mnogo manjim vrednostima struje punjenja.
- Može da funkcioniše sa START-STOP akumulatorom koji ima unapređenu struju hladnog starta, brže se dopunjuje i izdržava više ciklusa punjenja i pražnjenja
Uobičajeni sistemi startuju vozilo 2 do 3 puta na dan. START-STOP sistemi rade ovo na svakih 1 do 2 kilometra.
Uobičajeni sistemi godišnje izdržavaju do 730 startovanja vozila. START-STOP sistemi i do 17.500 startovanja godišnje.
Uobičajeni sistemi isporučuju 263.000 watt-sekundi energije. START-STOP sistemi isporuče i po 487,50 miliona watt-sekundi energije.
U zavisnosti od energetskih potreba vozila, proizvođači automobila ugrađuju dve vrste START-STOP akumulatora u prvoj ugradnji – EFB (unapređeni kiselinski akumulator) i AGM (akumulator sa upijajućom staklenom vunom).
EFB akumulatori koriste se u START-STOP vozilima sa motorima manje snage koja nemaju velike potrebe za energijom (mikro hibrid1 vozila). Ovo je u suštini unapređeni uobičajeni kiselinski akumulator koji ima veći broj dubokih ciklusa punjenja i pražnjenja a istovremeno podržava delimičnu napunjenost. AGM akumulatori koriste se u snažnijim i opremljenijim START-STOP vozilima opremljenim naprednim sistemom regenerativnog kočenja (mikro hibrid2 vozila). Glavna razlika između AGM i uobičajenog akumulatore je u tome što su olovne ploče gušće zbijene jedna uz drugu a između njih postavljena je ultra fina tkanina od fiberglasa koja može da upije i do 95% elektrolita. Ova tehnologija obezbeđuje tri puta veći nivo izdržljivosti akumulatora i do 5 puta brže punjenje u odnosu na uobičajeni akumulator.

Pri zameni akumulatora u vozilu opremnljenog START-STOP tehnologijom nikako se ne sme ugraditi uobičajeni akumulator. Ukoliko je u vozilu AGM akumulator, novi akumulator takođe mora biti AGM. Ukoliko je u vozilu EFB akumulator, novi akumulator može biti EFB ili AGM.
Za pojedine modele sa START-STOP tehnologijom postupak zamene istrošenog akumulatora ne razlikuje se od zamene uobičajenog akumulatora. Međutim, mnogi nojviji modeli sa START-STOP funkcijom proizvođača kao što su Audi, BMW, Citroen, Ford, Jaguar, Land Rover, Mazda, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, SAAB, Seat, Subaru, Škoda, Toyota, Volkswagen i Volvo zahtevaju strogo propisanu proceduru validacije novougrađenog akumulatora. Validacija novog akumulatora je ponovno konfigurisanje upravljačkog dela koji se zove Sistem upravljanja akumulatorom (Battery Management System) koji se nalazi na minus klemni. Ovaj sistem u svakom momentu kontroliše sistem punjenja kako bi se obezbedio optimalni učinak akumulatora. Pomoću senzora za nadgledanje akumulatora BMS meri kapacitet, snagu i temperaturu akumulatora. Ovi podaci koriste se za izračunavanje opšteg stanja i napunjenosti akumulatora. Na osnovu ovoga BMS određuje režim punjenja akumulatora koji mora da odgovori na energetske potrebe svih potrošača. Ukoliko se pri zameni istrošenog START-STOP akumulatora ne izvrši validacija novog akumulatora, vozilo odn. BMS će nastaviti da primenjuje režim punjenja kakav je ranije primenio na istrošeni akumulator što će neminovno dovesti do skraćenog životnog veka novog akumulatora. Određeni modeli vozila neće uopšte registrovati nov akumulator ukoliko im se validacijom to ne upiše u centralnu upravljačku jedinicu.
Do sada se procedura validacije mogla izvesti samo dijagnostičkim alatima u ovlaštenim servisima gde su cene samog akumulatora i zahvata validacije podrazumevale značajne troškove.
Od sada u Nineksovom servisu na adresi Novosadski put 160, Novi Sad, možemo Vam ponuditi brzu i povoljnu validaciju sistema sa START-STOP funkcijom pomoću uređaja TAB Battery Replacement Tool (BRT).